Równe szanse to wysokie wyniki biznesowe
Jedną z najbardziej skutecznych metod na osiągnięcie wysokich wyników biznesowych jest efektywne zarządzanie ludźmi. Zidentyfikowanie, zatrudnienie i rozwój najlepszych pracowników w oparciu o rzetelną analizę danych otwiera nowe możliwości w dziedzinie HR. Dzieki cyfrowym rozwiązaniom, pracownicy HR mogą wyeliminować ze swoich procesów ryzyka związane z osobistymi uprzedzeniami, subiektywnymi odczuciami czy tzw. ""chemią"". Zamiast tego, mogą wykorzystać niezależne, obiektywne i poparte naukową wiedzą narzędzia. Budowanie środowiska równych szans, w którym pracownicy mają możliwość rozwoju swoich kompetencji, powinno stać się siłą napędową każdej organizacji, której zależy na wzroście i wynikach biznesowych.

Dobra obsługa klienta, bardziej niż na wskaźnikach KPI, koncentruje się na zbudowaniu wartości dla klienta - IF insurance
Dobra obsługa klienta, bardziej niż na wskaźnikach KPI, koncentruje się na zbudowaniu wartości dla klienta.
Employer branding. Ochrona danych osobowych. Przechowywanie danych wrażliwych.
Lista nowych zadań i odpowiedzialności związanych z kontrolą przetwarzanych danych osobowych w procesach HR, stale rośnie. Nasza platforma METIS umożliwia administrowanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z wymaganiami RODO i jest audytowana przez niezależną organizację (Audyt Deloitte). Nie musisz martwic się o bezpieczeństwo i rozwiązania IT - robimy to za Ciebie. Dzięki temu możesz więcej czasu przeznaczyć na działania zwiazane z rozwojem Twoich pracowników i poszukiwania nowych talentów.

Dobra obsługa klienta, bardziej niż na wskaźnikach KPI, koncentruje się na zbudowaniu wartości dla klienta - IF insurance
Dobra obsługa klienta, bardziej niż na wskaźnikach KPI, koncentruje się na zbudowaniu wartości dla klienta.
Ludzie najważniejsi!
Wierzymy w ludzki potencjał. Nasze wieloletne doświadczenie w branży HR pokazało nam, że tylko najbardziej obiektywne rozwiązania pozwalają docenić ludzi i oszacowac ich potencjał. Jestesmy nastawieni na efektywność biznesową, dlatego też nasze cyfrowe narzedzia wspierają codzienną pracę zespołów HR podczas realizacji ich różnorodnych zadań.

Dobra obsługa klienta, bardziej niż na wskaźnikach KPI, koncentruje się na zbudowaniu wartości dla klienta - IF insurance
Dobra obsługa klienta, bardziej niż na wskaźnikach KPI, koncentruje się na zbudowaniu wartości dla klienta.