{{office.HeaderText}}

{{office.Address}}

{{office.TeleponeNumber}}

{{office.MobileNumber}}

{{office.Email}}

BRIGHT zatrudnij właściwych ludzi do doskonałej obsługi Klienta

Uzyskaj przewagę nad konkurencją, oferując doskonałą obsługę klienta. BRIGHT pomaga wyselekcjonować kandydatów, którzy najlepiej nadają się do obsługi klientów.


Co zyskasz?

Zatrudnij właściwych ludzi,
aby doskonale obsługiwać Klientów

Zatrudnienie odpowiedniego personelu do obsługi klienta jest kluczem do podniesienia ogólnego poziomu jego zadowolenia. Przyjazna, sprawna obsługa klienta pomaga wyróżnić skuteczną firmę na tle konkurencji. Wykorzystaj BRIGHT w rekrutacji, aby szybko i skutecznie wyselekcjonować najlepszych kandydatów. Dzięki BRIGHT:

Odkryjesz talent

Łatwo zauważysz pracowników osiągających wysokie wyniki.

Oszczędzisz zasoby

Oszczędzaj czas i pieniądze, sprawdzając kandydatów przed rozmową kwalifikacyjną.

Poprawisz doświadczenie kandydatów

Przeprowadzaj bardziej ukierunkowane rozmowy kwalifikacyjne z mniejszą liczbą kandydatów.

Zmniejszysz rotację pracowników

Zmniejsz rotację pracowników.

Podniesiesz satysfakcję klienta

Zwiększ ogólne zadowolenie klientów.

Dlaczego BRIGHT?

BRIGHT pomoże zmniejszyć rotację pracowników

BRIGHT mierzy postawy i zachowania potencjalnych pracowników związane z obsługą klienta w sposób niedyskryminujący. Został opracowany przez psychologów we współpracy z czołowymi firmami zajmującymi się obsługą klienta. BRIGHT może pomóc firmom znaleźć właściwą osobę na dane stanowisko już za pierwszym razem, zmniejszając tym samym rotację pracowników.

Dzięki BRIGHT firmy oszczędzają czas i pieniądze, sprawdzając kandydatów pod kątem cech charakterystycznych dla obsługi klienta, jeszcze zanim przyjdą oni na rozmowę kwalifikacyjną. Zintegrowana elastyczność umożliwia dostosowanie testu BRIGHT, aby uwzględniał tylko te zachowania, które są istotne dla konkretnego stanowiska.

Pomiarowi mogą podlegać następujące zachowania i postawy:

  • Pracowitość - uważność na szczegóły i sumienność w realizacji zadań
  • Spójność wewnętrzna - Konsekwentne działanie zgodnie ze swoimi wartościami, przekonaniami i zasadami etycznymi
  • Skuteczność sprzedaży - Zainteresowanie sprzedażą i zaufanie do swoich możliwości sprzedaży
  • Orientacja na usługi - Współpraca z innymi, okazywanie otwartej i przyjaznej postawy
  • Społeczna pewność siebie - Poczucie komfortu podczas znajdowania się w centrum uwagi i łatwość nawiązywania relacji
  • Tolerancja na stres - Radzenie sobie spokojnie i skutecznie z zadaniami w sytuacjach stresowych

Zacznij już dziś!

Rekrutacja pracowników obsługi Klienta we wszystkich obszarach

BRIGHT jest przeznaczony do weryfikacji i selekcji pracowników na stanowiskach związanych z obsługą klienta, m.in. w takich dziedzinach jak:

  • sprzedaż detaliczna
  • centra kontaktu telefonicznego (call center)
  • obsługa pacjenta
  • obsługa w hotelu
  • usługi transportowe
  • rekreacja

Język
BRIGHT jest dostępny w językach: duńskim, chińskim (mandaryńskim), angielskim, fińskim, norweskim, polskim, hiszpańskim i szwedzkim.

Normy
Istnieją normy zarówno krajowe, jak i międzynarodowe.

BRIGHT skraca czas poświęcany na rekrutację o 30%.

Zadowolenie klientów wzrosło o 8%, liczba zwolnień lekarskich zmniejszyła się o 3%, poprawiło się również ogólne zadowolenie pracowników.

Dokumentacja

Jakie dowody naukowe wspierają BRIGHT?

BRIGHT to test behawioralny ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży i obsługi klienta, opracowany na potrzeby badań przesiewowych i selekcji pracowników na stanowiskach związanych z obsługą klienta (handel detaliczny, ochrona, hotele, transport, rekreacja, centra obsługi telefonicznej itp.). Został opracowany wspólnie z pracownikami i menedżerami z kilku firm usługowych.

BRIGHT został zaprojektowany jako proste narzędzie rekrutacyjne i nie wymaga żadnych certyfikatów dla użytkowników. Master oferuje szkolenia online i warsztaty wdrożeniowe, aby pomóc klientom usprawnić przepływ pracy z BRIGHT.

BRIGHT posiada kilka standardów krajowych, jak również wspólny standard międzynarodowy.

Przy wyborze narzędzia testowego zalecamy zwrócenie uwagi na jego rzetelność i trafność. Rzetelność i trafność testów potwierdzono obszerną dokumentacją.

Ważność

  • Trafność teoretyczna: korelacje pozycja-test średnia/min. r = 0,55 / 0,30
  • Trafność merytoryczna: zatwierdzona przez zespół ekspertów.

Rzetelność

  • Alfa Cronbacha: średnia α = 0,82 (0,72 – 0,93)

Wysokie standardy
równają się wysokiemu zaufaniu

BRIGHT został opracowany w oparciu o międzynarodowe standardy i wytyczne oraz zweryfikowany przez zewnętrznych specjalistów w dziedzinie profesjonalnych testów psychometrycznych.

Klienci

Firmy, którym pomogliśmy w pozyskiwaniu talentów

Zbieramy dobre historie o tym, jak dzięki naszym rozwiązaniom nasi klienci tworzą wymierną wartość. Najlepszy efekt uzyskuje się poprzez dostosowanie metody do indywidualnych potrzeb firmy, bez względu na jej rozmiary. Nie ma dwóch takich samych historii.

"Wyzwaniem jest pomiar nastawienia na klienta i postawy, jaką pracownik zaprezentuje podczas spotkania z klientem. BRIGHT pomaga nam sprostać tym wyzwaniom, ponieważ zapewnia możliwość przeprowadzania dostosowanych do potrzeb badań przesiewowych osób przystępujących do testów".

- Betina Maibom – HR Partner - IF Insurance